سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهمترین نشانه های خیانت در زنان

10 علامت خیانت زن

خیانت در زنان شوهر می تواند علامت و نشانه های مختلفی را داشته باشد. نشانه هایی که خبر از ارتباط زن با شخص ثالثی را می دهد. اما پیش از بررسی این علامات باید خاطر نشان کرد که بروز هرکدام از رفتار هایی که ذکر می شود ، صرفا به عنوان نشانه ی خیانت نیست و ممکن است علت خاص خودش را داشته باشد. پیش از انجام هر کاری فرد باید به مشاور مراجعه کرده و این بررسی صرفا جهت آگاهی بیشتر می باشد. سپیتاشاپ در ادامه این مطلب به بررسی علائم اصلی خیانت زنان خواهد پرداخت.

 

  1. صحبت و تحسین مکرر درباره ی ی شخص

با وجود اینکه نمی توان به طور قطع با توجه به همین مورد خیانت را تایید کرد ، اما به عنوان یک هشدار باید به آن توجه شود. هنگامی که زنی دائما در سخنانش به یک شخص خاص اشاره کرده و از او تحسین و تمجید به عمل بیاورد ، امکان وجود رابطه با شخص مذکور و یا حداقل علاقه ای به وی وجود دارد. گرچه که شاید علاقه ای جزئی ناشی از توجهات آن شخص وجود داشته باشد ، اما اگر این موضوع تکرار زیادی پیدا کندو مکررا در هنگام آمدن نام شخص به میان ، واکنش نشان داده شود ، این به معنی چیزی فراتر از یک علاقه ی ساده تلقی می شود.

تفریط در صحبت در رابطه با یک فرد خاص ،  احتمالا ناشی از علاقه به اوست ، هرچند که انکار شده و داشتن هر گونه رابطه با وی رد شود. اما در هر صورت احتمالی بودن مسئله باید در نظر گرفته شود.

نشانه های خیانت در زنان

  1. آراستگی بیش از حد و بی سابقه

اگر آراستگی ها و رسیدگی های بی سابقه ای مشاهده شود که پیش تر مطرح نبوده و زن ناگهان اقدام به آرایش و تعویض رنگ مو و انجام عمل های زیبایی و … کند ، ممکن است پای نفر سومی در رابطه در میان باشد. و همه ی این اعمال می تواند برای کسب رضایت و توجه آن شخص باشد. گرچه ممکن است این اعمال به نیت جلب توجه همسر نیز انجام گیرد. برای تشخیص این موضوع باید موارد دیگر نیز بررسی شود.

 

  1. دیر کردن های مکرر

اضافه کاری و یا احتیاج به بیشتر ماندن در محل کار ، ممکن است برای هر کسی پیش بیاید ، اما در صورت تکرار دائم این مسئله جای نگرانی وجود دارد. همچنین در صورت مواجه با مواردی مانند عدم پیش آمد این اضافه کاری ها برای همکاران فرد و یا امتناع از اینکه همسرش به دنبال او برود ، می توان این دیر کردن ها را نشانه خیانت دانست.

خیانت در زنان

4. عدم اعتراض به بی توجهی های مرد

اگر زنی که همیشه در حال شکایت از بی توجهی و این گونه رفتار ها بوده است ، به طور ناگهانی سکوت اختیار کرده ودیگر هیچ شکایتی نکند ، دو فرضیه در این باره وجود دارد. اولین احتمال خسته شدن او از اعتراض است ؛ ممکن است دیگر امید خود را از دست داده باشد و بنابر همین موضوع دیگر تلاشی در این باره نکند. حالت دوم ممکن است خیانت زن باشد ، او دیگر تلاشی نمی کند چون نیازی به توجه همسر خود ندارد. اگر به او توجه نشود او نیز به دنبال توجه دیگری رفته و در نتیجه ، دیگر برایش مهم نیست که قصد اعتراض داشته باشد.